Subject: knowl3dge.com - przekazanie prac (cz. 1)
From: Rekrutacja IT <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Aug 2011 13:32:27 +0200

Witaj Piotr,

Przepraszam Cię, że dopiero teraz i że z tego adresu - wieczorem już z
tamtego będę mógł pisać.
Przeciągnęło się ale miałem po prostu za dużo pracy z tamtym projektem.
Przepraszam Cię najmocniej, że to tyle zajęło i że się nie odzywałem do
teraz ale też od kilku dni z racji zmiany miejsca nazbierało się trochę
rzeczy i musiałem to pozałatwiać.

W załączniku przesyłam Ci dokument specyfikacji i architektury serwisu. Z
racji tego, że nie mieliśmy stałego kontaktu i pracowałem bazując
na szczątkowych informacjach przekazanych przez Ciebie, proszę Cię o
zapoznanie się z nim, naniesienie swoich uwag i komentarzy i odesłanie go do
mnie z powrotem. Będę mógł wtedy uzupełnić o nie i dokończyć następujące
artefakty:
 - makiety interfejsu
 - diagramy: przypadków użycia, klas
 - model bazy danych
 - plan projektu

Przeprasza jeszcze raz, ale nie miałem czasu zapoznać się z Twoimi mailami
ostatnich kilku dni. Wieczorem już powinienem mieć chwilę na to, najpóźniej
do jutra, w między czasie proszę Cię uprzejmie o Twoje uwagi i komentarze do
załączonego dokumentu.

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko