Subject: Re: WI3DZA
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: Piotr Koźniewski <[email-masked]>
Date: Fri, 02 Sep 2011 12:06:28 +0200

Witaj Piotrze,

Piotrze, może łatwiej będzie wypunktowane, bo już kilka razy złapałem 
się na tym, że Ty chyba nie czytasz tego co ja piszę albo czytasz bardzo 
wybiórczo. Po kolei więc..

1. Twój brak zaangażowania a niemożność wykonywania moich zadań poprawnie
  W dalszym ciągu skutecznie uniemożliwiasz mi wykonanie mojej pracy 
przez to, że do dziś dnia tak na prawdę nie otrzymałem od Ciebie 
chociażby pobieżnej analizy biznesowej tego pomysłu - poza tymi 
strzępami informacji które przedstawiłeś mi słownie i na których 
bazowałem wszystko co zrobiłem dla Ciebie dotychczas..
Dokument ze specyfikacjami przesłałem Ci kilka tygodni temu i prosiłem o 
naniesienie Twoich uwag / adnotacji do tego co w nim zawarłem (czy o 
czym zapomniałem)..
Twój brak zaangażowania (choć widzę, po ilości maili jakie mi przesłałeś 
odkąd ta dziwna akcja z kasą ma miejsce, że możesz jednak znaleźć trochę 
czasu) rzutuje bezpośrednio na to czy i jak jestem w stanie wykonać moją 
pracę dla Ciebie. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

2. Zakres prac i zmiana założeń projektu
  Piotr, może przypomnę skąd się bierze to co wspominałem odnośnie 
Twojego zmieniania założeń projektu o 180 stopni .. i oczekiwania takich 
samych rezultatów.. Mówiłeś mi (osobiście, telefonicznie) i pisałeś 
jeszcze 7 lipca o budżecie 12 tys PLN i terminie do połowy września na 
wykonanie prototypu, kilka dni później, gdy dostarczyłem Ci wycenę 
pierwszego etapu mojej pracy i zacząłem pracować, już tylko miałem 
wykonać etap specyfikacji i tyle..
Mam nadzieję Piotr, że zdajesz sobie sprawę, że przekazałem Ci pomysły 
warte sporo więcej niż 2200 PLN które miało być tylko zapłatą za 
pierwszy etap mojej pracy a które w ostatecznym rozrachunku będzie 
wszystkim co otrzymam za moją pracę i wkład pomysłów przy tym 
projekcie.. a przecież kwota ta (2200 PLN) była zaniżona, gdyż 
wyceniałem ten etap prac biorąc pod uwagę że będą następne (dostarczenie 
całego prototypu), a nie na tym się zakończy.. Więc to tyle jeśli chodzi 
o kwestie zakresu prac i zmiany założeń..
Jeszcze wspomnę -  w ostatnim czy przedostatnim mailu bodajże pisałeś, 
że "nie muszę prototypu dostarczać" -- nie bardzo rozumiem jak miałbym 
go niby dostarczać po tym jak założenia się zmieniły i z 12 000 zrobiło 
się 2200 zł i tylko pierwszy etap który bynajmniej nie miał w powstaniu 
prototypu skutkować..

3. Umowa
  Chciałem z Tobą na początku podpisać umowę, ale Ty nie chciałeś 
przecież.. Jeszcze w mailu z 7 lipca pisałeś, że umowa będzie 
dżentelmeńska.. Dokumenty które Ci przesłałem były PROPOZYCJĄ umowy, NIE 
BYŁY PODPISANE przeze mnie (ani podpisem ręcznym ani podpisem 
elektronicznym) - NIE SĄ UMOWĄ.. BYŁYBY umową, gdybyśmy zgodzili się co 
do treści, poprawnie je wypełnili i złożyli na nich swoje podpisy, w 
przeciwnym razie za umowę uznać ich się po prostu nie da.. Więc, umowa 
(wg. Twojej woli) była i nadal jest "dżentelmeńska" / ustna.
  Nie ma takiej możliwości, abym teraz podpisywał jako osoba fizyczna 
umowę z Twoją firmą, po tym jak to wszystko wygląda i jak to rzutuje na 
moje sprawy..
  Mogę ew. podpisać umowę między moją firmą LTD (we wrześniu powinna już 
działać) a Waszą, wcześniej oczywiście musiałbym zatwierdzić jej treść.. 
Sytuacja taka jak teraz, gdy Ty mi skan pisma (którego nie czytałem 
nawet) przesyłasz na którym mojego podpisu tylko brakuje jest absurdem 
jakimś..
Jeśli opcja umowy między moją firmą LTD a Waszą Ci odpowiada, poproszę o 
przesłanie na maila kopii dokumentu który mielibyśmy podpisać oraz 
adresu pod który podpisany egzemplarz miałbym Ci odesłać.
Osobiście nie dam rady się spotkać - we Wrocławiu nie mieszkam już od 
kilku tygodni.

4. Przelew
Ostatnio gdy pisałem, że pieniądze wyjdą, jechałem do miejsca gdzie 
zostawiłem większość dokumentów (m.in. banku na którego konto 
zrobiłeś ponoć ten przelew), ale nie mogę odnaleźć dokumentów do tego 
konta.. Przez internet przez to też nie mogę się zalogować, więc 
chciałem podejść do placówki jak tylko będę w pobliżu jakiejś.. Poproszę 
Cię w związku z tym o potwierdzenie wykonania przelewu o którym piszesz 
oraz podanie numeru konta na które ew. nadwyżkę miałbym Ci zwrócić.. 
Jeśli nadal będę miał problem z dostępem do tamtego konta, przeleję Ci 
przynajmniej częściowo ze swoich prywatnych pieniędzy z konta w banku z 
którego korzystam, a gdy już się dostanę do tamtych pieniędzy, wtedy 
całość..
  Jeszcze dla Twojej wiadomości Piotrze, numer konta w banku z którego 
korzystam i do którego nie mam problemu z dostępem przesyłałem Ci w 
mailu z 11 lipca 2011.

5. Komentarze tego co rzekomo "Pani z Jugosłowiańskiej" powiedziała
  Piotr, wspominałeś że masz głowę pełną innych spraw i dlatego nie masz 
czasu na współpracę ze mną abym mógł wykonać swoją pracę poprawnie.. 
dlatego szczerze radzę, nie próbuj nawet zrozumieć o co chodziło w tym 
co "Pani z Jugosłowiańskiej" Ci powiedziała ewentualnie a sam fakt 
wspominania o tym przez Ciebie świadczy o kompletnym niezrozumieniu 
sprawy i poruszaniu kwestii które wykraczają poza naszą tu współpracę 
czy ew. znajomość.. "Pani z Jugosłowiańskiej" jest wścibską kobietą 
która zarobiła na mnie prawie 1000 zł przez 3 tygodnie wynajmu i pojęcia 
nie ma o czym mówi a Ty tym bardziej opierając się na jej przekazach 
tego co ew. zasłyszała..

Piotr, nalegam, skupmy się na konkretach - i Tobie i mi to czasu 
oszczędzi. Podsumowując więc: proszę o potwierdzenie przelewu który 
wykonałeś, numer konta na który różnicę mam zwrócić oraz kopie umowy 
jaka miałaby być podpisana pomiędzy moją a Twoją firmą. Nie spodziewam 
się od Ciebie żadnych merytorycznych uwag dot. specyfikacji projektu, 
pozostałe artefakty więc, jak już wielokrotnie wspominałem, przekażę Ci 
w takiej formie i po wyjaśnieniu sprawy z pieniędzmi, na tym skończymy 
naszą współpracę

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko

On 8/28/11 1:36 PM, Piotr Koźniewski wrote:
> Witaj Michale,
>
> miałem do dnia dzisiejszego przesłać Ci uwagi do KNOWL3DGE, aby temat 
> mógł pójść dalej.
> Nie może to nastąpić, gdyż mi też brakuje czasu w dobie i trochę 
> objętości świadomości - prowadzę rozliczne projekty i niestety, ten 
> który Ci opowiedziałem i w związku z którym prowadzimy korespondencję 
> (czasem mało merytoryczną) musiałem dewaluować w mojej czasoprzestrzeni.
> Nie mam w związku z tym problemu, że utknie on w miejscu, w którym 
> teraz jest - rozumiem też, że nie jestem w pełni tego nawet dobrze 
> świadom. Przepraszam Cię za to bardzo, to nie jest kwestia braku 
> szacunku, lecz zbyt pochopnego działania w związku z Serendipity i 
> innych zobowiązań, które są bardziej pochłaniające i konieczne do 
> zamknięcia (a i tak chyba nie wszystko mi wyjdzie jak należy:( )
> Jednak Twoja praca nie zostanie zmarnowana, o to się nie martw.
> Nie oczekuję, że powstanie działający prototyp - a umowa, według 
> której zostały Ci wysłane pieniążki nie była dokładnie Twojej 
> konstrukcji, dzieło zostało opisane bardziej ogólnie - więc nie 
> zobowiązuje Cię do wykonania prototypu.
> Wniosek o tą umowę wystawiłem zanim dostarczyłeś mi drugi numer konta.
>
> Z tymi numerami kont sytuacja jest dziwna i nie mam pojęcia o co chodzi?
> Faktem jest, że pieniążki zostały przesłane i są na koncie z 
> dokumentów, które mi przysłałeś i już.
> Dokumenty oraz przelew wyszły ode mnie zanim napisałeś o innym koncie 
> (nie wspominając z resztą,
> przy okazji nazwy banku)
> W jednym z mejli napisałeś, że w następnym tygodniu będziesz miał 
> dostęp do konta ING - czy tak będzie?
> Czy jest szansa, że pieniążki odzyskam?
>
>
> Jeśli jednak znajdziesz czasu jeszcze chwilkę, to czy mógłbyś 
> zaktualizować kwestie, które zatrzymały działania?
> Czy to tylko ogólnie chodzi o odniesienie się do przesłanej specyfikacji?
> Jeśli tylko o to, a dla mnie (teraz) aż o to, to znowu muszę 
> powiedzieć, że mam głowę tak przeładowaną innymi rzeczami, że nie 
> ogarnę tego, nie wstawię poprawek i uwag, bo sam uwagi mam za mało na 
> niektóre już się
> toczące rzeczy. Przepraszam Cię za to, nie jest mi z tym dobrze. 
> Chciałbym zrealizować KNOWL3DGE jak się należy, ale teraz nie mogę - 
> niestety.
>
>
> Umowę potrzebował bym z Tobą podpisać i tak, bo mam spółkę z. o. o. a 
> pieniążki wyszły.
> Dlatego bardzo proszę Cię o spotkanie w tej sprawie - być może w 
> przyszłym tygodniu też się tam będę wybierał, znowu do firmy TRAK.
> Nawet, jeśli z jakichś powodów nie bedziesz mógł oddać mi zaliczki, to 
> i tak bardzo potrzebuję Twojego podpisu pod umową, której zdjęcie masz 
> w załączniku.
> Widziałeś mnie, nie jestem bandytą, więc Cię nie pobiję;) Bardzo 
> proszę jednak o spotkanie w sprawie papierów firmowych. Możemy przy 
> okazji wypić pifko.
>
> Proszę o informację - to jest pilne już od jakiegoś czasu.
>
> Pozdrawiam !
> Piotr Koźniewski
>
>