Subject: współpraca przy projekcie - rozliczenia
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Date: Tue, 06 Sep 2011 14:04:13 +0200

Witaj Mariusz,

Wiem, że masz wiele spraw na głowie, ale muszę tą sprawę poruszyć, coby 
na spotkaniu czasu już nie zabierać. Sprawa jest jasna, gdyż wcześniej 
ustalaliśmy przecież wszystko, kwestia jedynie przypomnienia i 
zweryfikowania bo może coś przeoczyłem.

Moje wynagrodzenie za pracę przy projekcie ustaliliśmy jako 
miesięczną pensję w wysokości 7500 zł, gdzie 5000 zł jest podstawą 
(wypłacane regularnie, 50% w formie zaliczki, 50% pod koniec danego 
okresu rozliczeniowego) natomiast 2500 zł jest kumulowane i wypłacane 
jako *premia* przy zakończeniu danego etapu. Te ustalenia obowiązują od 
20 lipca, wg. Twoich deklaracji. Współpracę rozpoczęliśmy 12 lipca i ten 
czas 12 - 19 lipca w takim razie, z braku lepszej nazwy, jest okresem 
przejściowym.

Dotychczas, otrzymałem od Ciebie: 750 zł (zaliczka na samym początku) 
oraz 5000 zł (pozostałe wypłaty dotychczas, gotówka + przelew na konto), 
razem 5750 zł.

Bieżąca wypłata (od ostatniej, ustalonej na 21 sierpnia a wypłaconej 
kilka dni później, minęło już 2 tygodnie) którą powinienem otrzymać to 
2500 zł.

Razem z wypłatą którą powinienem otrzymać przed moim wyjazdem z 
Wrocławia, moje wynagrodzenie za pracę przy projekcie wyniesie 8250 zł.

Wg. wyżej wspomnianych ustaleń, moje skumulowane wynagrodzenie na dzień 
20 września, wyniesie 15 000 (pensja 7500 zł x 2). Z tego otrzymałem 
dotychczas 5750 zł a przed wyjazdem z Wrocławia spodziewam się otrzymać 
jeszcze 2500 zł, co razem daje 8250 zł. Z dniem 20 września, do kiedy to 
zostanie zakończony oficjalnie kolejny, już drugi etap projektu (będzie 
zakończony wcześniej, możliwe że do końca tego tygodnia nawet, ale muszę 
dać jeszcze trochę luzu na skompletowanie i sformalizowanie współpracy z 
deweloperami i projektantem), do wypłacenia pozostanie 6750 zł

Proszę Cię uprzejmie o zweryfikowanie powyższych, ew. Twoje uwagi. 
Proszę też o Twoją wyrozumiałość - jest dla mnie bardzo ważne aby 
kwestie wynagrodzenia nie musiały być poruszane za każdym razem gdy 
zbliża się rozliczenie, jeśli nasza współpraca ma się płynnie układać.

Dzięki i do zobaczenia na miejscu,
Michał