Subject: status, spotkanie, komunikacja, itd.
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Wed, 19 Oct 2011 18:51:17 +0200

Mariusz, Ola,

(Maila zacząłem pisać jeszcze przed dzisiejszym telefonem Oli, teraz go 
dokończyłem bo musiałem wyskoczyć do sklepu po coś do jedzenia .. i zjeść)

Piszę do Was - Piotra nie ma skopiowanego na tym mailu - dlaczego, 
wyjaśnię za chwilę..

Minęło 4 tygodnie od naszego ostatniego spotkania. W między czasie 
kontaktowałem się kilkakrotnie w celu umówienia spotkania..

Nie mam zielonego pojęcia co dalej z PODSTAWOWYMI kwestiami, m.in. z 
zatrudnieniem zespołu który zorganizowałem - czy to w opcji firmy czy 
indywidualnych deweloperów, pomijając inne sprawy o których również nie 
dostałem zwrotnej odpowiedzi od Piotra ani od Was.
Przy naszej ostatniej rozmowie telefonicznej, Piotr wspomniał (cytuję) 
"Mariusz nie jest w najlepszej sytuacji finansowej teraz"..
Pytanie: jak ja mam w takiej sytuacji, kiedy przez ponad 4 tygodnie nie 
mam z Wami kontaktu a gdy w końcu doświadczę łaski Piotra i poświęci mi 
kilka minut na telefonie, słysząc coś takiego się zachować?

W między czasie dostałem kolejną propozycję (przesyłam kopię jako osobny 
mail, do wglądu) gdzie za robienie CZĄSTKI tego co robię teraz, 
dostawałbym blisko 87 złotych na godzinę (praca w pełnym wymiarze 
godzin, więc razy 160 w miesiącu).. Kasa NIE JEST dla mnie 
najważniejsza, ważniejsza jest forma współpracy i to, że tworzę 
tą aplikację od podstaw, ale w sytuacji gdy (a) komunikacja między nami 
jest w tak tragicznej formie i (b) Piotr mi mówi że z finansami jest 
kiepsko, muszę zacząć w końcu myśleć o sobie..

Do przyszłego tygodnia (poniedziałek) wystawię kolejną wersję aplikacji, 
jeśli jednak mamy dalej współpracować, bardzo proszę o:

  - przelanie należności za bieżący okres rozliczeniowy (5 000 zł) - w 
piątek (21.10) powinien do mnie wyjść przelew, bardzo proszę aby wyszedł 
wtedy

  - przy mojej najbliższej wizycie we Wrocławiu, sformalizowanie naszej 
współpracy (tj. podpisanie umowy)

  - wyjaśnienie i sfinalizowanie kwestii zatrudnienia "dodatkowych rąk 
do pracy"

  - ominięcie Piotra przy komunikacji między mną a Wami - bo raczej nie 
ma co liczyć na to, że Piotr zmieni swój stosunek do komunikacji (która 
jest kluczowa przy jakiejkolwiek współpracy, a wiem z maili Damiana 
przekazanych mi przez Olę, że tam też powtarzała się ta sama sytuacja, 
tzn. nie odpisywanie tygodniami na maile Damiana) .. Piotra szanowałem i 
nadal szanuje, ale nie mogę sobie pozwolić na coś takiego dłużej (brak 
szacunku do mnie) ..

Jest masę innych spraw o których chciałbym porozmawiać, możemy 
zorganizować spotkanie online - mam szybki internet, jestem też pod 
telefonem - ale proszę już tego nie uzależniać od Piotra.. chyba że 
diametralnie się zmieni sposób w jaki komunikuje się i załatwia sprawy 
powierzone mu.

W załączniku przesyłam część z tego co robiłem przez ten czas, co jest 
na serwerze w repozytorium dokumentacji, ale nie wiem czy Piotr Wam 
pokazał jak się do tego dostać -- kompletne specyfikacje funkcjonalne 
dla "infomanki" wg. informacji mi dostępnych tj. skonsolidowane notatki 
ze wszystkich naszych dotychczasowych spotkań oraz dokumentów od Oli, 
uzupełnione o moje pomysły / sprostowania.

Czekam na kontakt zwrotny.

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko

On 10/17/11 2:36 PM, Aleksandra Zdybel wrote:
> Prosze skontaktuj sie z Piotrem i powiedz mi co ustaliliscie odnosnie 
> spotkania
>
> W dniu 17 października 2011 03:43 użytkownik Michal H Siemaszko 
> <[email-masked] <mailto:[email-masked]>> napisał:
>
>     Witam,
>
>     Dawno się nie słyszeliśmy / nie rozmawialiśmy.. Po
>     zeszłotygodniowej rozmowie z Piotrem, domyślam się że jesteście po
>     prostu zajęci.. Na szczęście, ja też mam co robić przy projekcie..
>     Czy tak czy, siak warto by się spotkać w końcu, sfinalizować pewne
>     sprawy - bez dodatkowych rąk do pracy, sam nie jestem w stanie
>     wszystkiego robić.. Czy na wtorek możemy umówić spotkanie online?
>
>     Zadzwonię jeszcze w ciągu dnia.
>
>     Pozdrawiam,
>     Michał
>
>
>     On 10/5/11 10:08 AM, Michal H Siemaszko wrote:
>
>         Witam,
>         Przeczytałem załączoną umowę, ale nie wiem jak mogę pomóc :(
>         Wspominałem, że zebrałem to co miałem z poprzednich projektów,
>         gdzie ja byłem "zleceniobiorcą" a taką umowę do podpisania mi
>         przedstawiano po prostu (to akurat kopia którą miałem w formie
>         elektronicznej).
>         Nie mam znajomości prawa wystarczającej aby teraz ten dokument
>         odpowiednio przepisać wg. zaleceń mecenasa.. Jeśli o to
>         chodziło, jeśli o coś innego, uprzejmie proszę o wskazówki.
>         mhs
>
>         On 10/4/11 3:41 PM, Aleksandra Zdybel wrote:
>
>             Wysylam umowe sprawdzona przez naszego Brescowego mecensa
>             , trzeba na nia naniesc poprawki wypisane przez niego
>             dopiero w takim stanie pojdzie do akceptacji do Mariusza.
>
>
>
>