Subject: projekt - podsumowanie, bieżące sprawy
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>, ADP POLAND PIOTR DOBRZANSKI <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Mon, 26 Sep 2011 04:08:08 +0200

Witam,

Powinniście byli przed chwilą otrzymać maile z namiarami na Wasze konta 
w systemie zarządzania naszym projektem @ http://bresco.pl:8000/redmine/

Obiecałem przesłać maila po spotkaniu, ale zająłem się tym co musiałem 
zrobić jak najszybciej i przyznaje, że trochę mnie przyblokowało, ale 
kilka dni minęło i już w większości rozładowałem robotę która 
się nagromadziła, m.in. przy:

  a) nowym programie do zarządzania projektami (zamiast Merlina, wg. 
zaleceń Piotra) - nie wszystkie rozszerzenia miały bieżące wersje, 
musiałem cofnąć niektóre zmiany, wszystko już działa i wrzuciłem tam 
wszystkie zebrane zagadnienia do wykonania przy tym projekcie (wg. mojej 
wiedzy na dzień dzisiejszy) OPRÓCZ zagadnień powtarzalnych (tych samych 
przy każdej iteracji, do uaktualniania na bieżąco) - załączona mind mapa 
powinna pomóc w ogarnięciu wizualnym tego;

  b) dopracowywaniu planu projektu - wszystkie zagadnienia wrzuciłem @ 
http://bresco.pl:8000/redmine/ ale nadal pracuję nad przypisywaniem ich 
do kolejnych iteracji / wersji;

  c) rekrutacji - kontaktowałem się w sumie z ponad 70 osobami, czekam 
jeszcze na zadanie testowe od wybranych z nich; jeśli znajdziecie 
chwilę, chciałem porozmawiać z Piotrem i/lub Mariuszem, gdyż mam kilka 
pytań (przede wszystkim, możliwość wynajęcia całego zespołu vs. samych 
pojedynczych osób lub dodatkowo na jakiś czas, z racji małej ilości 
czasu przede wszystkim);

W najbliższych dniach będę robił to co mam przypisane do siebie @ 
http://bresco.pl:8000/redmine/projects/hourlyrental/issues , t.j.:
  - Sfinalizowwanie rekrutacji na deweloperów do współpracy przy projekcie
  - Dopracowanie dokumentu 'opis systemu'
  - Zautomatyzowanie raportowania o bieżących postępach prac przy projekcie
  - Dopracowanie modelu danych dla wersji 0.0.2
  - Dopracowanie diagramu klas dla wersji 0.0.2

W załączniku przesyłam obiecane wzory umów (poufności, o dzieło, o 
współpracy); skonsolidowałem treści z umów mi dostępnych i stworzyłem 
wzory; do sprawdzenia i naniesienia wszelkich potrzebnych poprawek przez 
prawnika / dział HR, w.g. uznania w zależności od tego jaką 
formę współpracy wybierzecie.

Jeszcze raz, żeby nie było nieporozumień - narzędzie zainstalowane @ 
http://bresco.pl:8000/redmine/ od tej pory zastępuje Merlina (program 
który dotychczas wykorzystywałem przy zarządzaniu projektem) oraz 
tablicę kanban (http://bresco.kanbantool.com/). Od tej pory wszystkie 
informacje o projekcie wrzucam do i uaktualniam na 
http://bresco.pl:8000/redmine/ Konta macie tam już założone a maile z 
informacjami jak się zalogować automatycznie zostały rozesłane do Was. 
Konta dla deweloperów będą tworzone dla każdego osobno, warunkiem jest 
(zazwyczaj!) podpisanie umowy.

Będę jeszcze dzwonił dziś, dobrze by było również spotkać się na chwilę 
jakoś jutro, do ustalenia.

Pozdrawiam,
Michał