Subject: jutrzejsze spotkanie
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Mon, 24 Oct 2011 17:18:39 +0200

Mariusz, Ola,

Proszę o przełożenie naszego jutrzejszego spotkania na koniec tego 
tygodnia. Muszę jechać do Krakowa w sprawie mojej Mamy..

Czy przy okazji naszego spotkania we Wrocławiu, mogę ustawić 
wideokonferencje z ludźmi którzy zaczną pracować przy projekcie? 
Dostarczyłem Wam dwie możliwości, wg. życzenia Mariusza, tzn. firma 
zewnętrzna która może podpisać umowę obłożoną karą za zwłokę lub 
indywidualni deweloperzy. Czy tak czy siak, pilnie potrzebuję aby w 
końcu przy projekcie zaczęło pracować więcej osób -- minął kolejny 
miesiąc gdy sam przy tym robię..

Dziś lub jutro wystawię kolejną wersję aplikacji i dostarczę pozostałą 
dokumentację, więcej informacji napiszę w mailu. Zadzwonię też jak tylko 
sprawy w Krakowie wyjaśnię, niestety nie wygląda za ciekawie tam sytuacja..

Pozdrawiam,
Michał