Subject: infomanka - status
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: ADP POLAND PIOTR DOBRZANSKI <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Sep 2011 22:39:45 +0200

Piotr,

Nie mogę się dostać na serwer deweloperski! Ani przez ssh 
[email-masked] ani ssh [email-masked] (konto które stworzyłem na 
potrzeby deweloperki).. Zmieniałeś coś może? Ja lokalnie ostatnio 
pracowałem, teraz chciałem się podlączyć żeby dokończyć środowisko 
konfigurować (chciałem wiki m.in. zainstalować, gdzie dokumentację będę 
dodawał, tak żeby Mariusz przez przeglądarkę miał wgląd, a jak zespół 
dojdzie, kolaboracyjnie żeby można ją było uzupełniać).. Próbowałem i 
przez hasło i przez frazę klucza które wygenerowałem dla obydwu kont już 
jakiś czas temu, ale i tak i tak nie pozwala mi wejść na serwer 
(korzystałem z niego normalnie dotychczas, już po częściowym 
skonfigurowaniu środowiska, haseł nie zmieniałem)..

Konto @ https://bresco.kanbantool.com/ właśnie dla Ciebie zalożylem - 
zrobiłem Cię "administratorem" i "właścicielem konta" (czyli, masz 
dokładnie takie same uprawnienia jak ja). Na boardzie 
https://bresco.kanbantool.com/boards/9823-status staram się na bieżąco 
uaktualniać co robię, ale dopiero z zamknięciem bieżącego etapu 
("szkielet") odciążę się z robotą i będę to robił na codzień (tak jak 
korzystanie z innych narzędzi i procedur - wiem że nie jest to 
doskonałe, ale jak po kolei zrobię to co mam zrobić, będę miał więcej 
czasu i skupię się tylko na zarządzaniu zespołem.. było i jest tego 
sporo ale już prawie "na finiszu").

Ponieważ są jaja z wejściem na serwer, przesyłam Ci w załączniku model 
danych do wglądu (to co ostatnio robiłem i nad integracją czego teraz 
pracuję). Integruje te encje w szkielecie serwisu - jak widzisz, jest 
ich sporo (prawie 30 na tym etapie) ale po zintegrowaniu aplikacja 
będzie już sporo do przodu posunięta - pozostanie pisanie logiki 
biznesowej (back-end) i dopracowywanie interfejsu (front-end).

Jestem zaraz na Skype ale z tym serwerem chyba najpierw trzeba wyjaśnić..

Pozdrawiam,
Michał