Subject: Re: jutrzejsze spotkanie
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Mon, 31 Oct 2011 12:10:18 +0100

Mariusz, Ola,

Ze względu na moją chorobę i sprawy które mi się nazbierały, ostatni 
prawie tydzień nie pracowałem przy projekcie. Na razie się z łóżka 
prawie nie ruszam, więc zanim we Wrocławiu się zobaczymy, muszę 
wyzdrowieć najpierw.

Musimy koniecznie uruchomić zespół. Nie mamy czasu na kolejne 
niezobowiązujące spotkanie - muszę wiedzieć czy wynajmujemy firmę czy 
deweloperom rozpisać te zadania ale bez dodatkowych rąk do pracy nie 
mogę dalej pracować. Z firmą (jak i z deweloperami) przeprowadziłem 
już wstępne rozmowy, różnice w obydwu formach współpracy 
również wyjaśniłem, półtora miesiąca  temu dostarczyłem wzory umów i od 
tego czasu czekam na decyzję czy firmie najpierw zlecić chcecie 
wykonanie wybranych elementów interfejsu czy całość przez deweloperów 
robimy.

Opcja "firma" to ta gdzie w dość szybkim czasie Mariusz otrzymuje 
aplikacje i może ją dalej sprzedawać jako infomanka, itd. - rozmawiałem 
przed chwilą ponownie z p. Andrzejem Skierskim z firmy http://jjsoft.pl/ 
który (jak wspominałem kiedyś) może to kompleksowo zrobić włącznie z 
dotrzymaniem terminu pod karą umowną i ma czas *3 listopada* aby 
się spotkać zdalnie (/wideokonferencja/) *w godzinach 14 lub 15ta* (/do 
ustalenia/). Jeśli ustalicie wszystkie potrzebne szczegóły uprzedzałem 
go że następne spotkanie będzie już na miejscu we Wrocławiu.

Panu Andrzejowi dostarczę przed spotkaniem komplet dokumentacji, 
potrzebuję jedynie aby oświadczenie poufności załatwić z nim - 
rozmawiałem z nim o tym i ustaliliśmy, że załatwimy to przez email żeby 
nie przeciągąć a tak się też praktykuje. Więc żeby Wam głowy nie 
zawracać, poproszę go o przesłanie takiego oświadczenia poufności na 
adres email mój i Aleksandry i wyślę mu wtedy jeszcze przed spotkaniem 
komplet dokumentacji, tak żeby przy spotkaniu sprawniej to poszło.

Co do pozostałych deweloperów, to już jest zależne od tego jak duży 
zespół będziecie chcieli aby Pan Andrzej dostarczył - może to być 3 
osoby, może więcej; jeśli stwierdzicie że chcecie dodatkowych ludzi, 
wtedy albo od p. Andrzeja albo z tych niezależnych zatrudnimy.

Nasze najbliższe spotkanie *fizyczne* we Wrocławiu uzależniam od 
sfinalizowania zatrudnienia zespołu przy tym projekcie -
najlepiej na początku przyszłego tygodnia, wspominałem p. Andrzejowi że 
wtedy możliwe że na miejscu miało by już podpisanie umowy; wtedy 
naszą umowę moglibyśmy również podpisać.

Nasze najbliższe spotkanie *zdalne* to, jeszcze raz, *3 listopada, w 
godzinach 14 lub 15* (/do ustalenia/), m.in. z p. Andrzejem Skierskim z 
firmy http://jjsoft.pl/. Do spotkania załatwię z nim sprawę 
oświadczenia poufności i dostarczę komplet dokumentacji. _Proszę o 
potwierdzenie czy czwartek (3 listopada) i godziny 14 czy 15 ta Wam 
odpowiadają_.

Jeszcze na koniec.. Od najbliższego okresu rozliczeniowego chciałem Wam 
zaproponować nowe warunki współpracy - jako że wykonałem już większość 
pracy i po sfinalizowaniu zatrudnienia zespołu pozostanie z grubsza 
koordynacja i integracja pracy zespołu, przez co moje zaangażowanie przy 
projekcie będzie mogło być dużo mniejsze.. Niestety, ale gdy tu czekałem 
kolejne 5 tygodni na decyzję odnośnie zespołu, przeleciały mi "koło 
nosa" kolejne 2 projekty, ostatni za pond 12 tys miesięcznie.. Okolice 
aktualnych stawek są widoczne w mailu przesłanym niedawno Oli..

Dlatego apeluję o jak najszybsze zatrudnienie zespołu - moja rola 
ograniczy się wtedy do, wg. pierwotnego zamysłu, koordynatora i 
integratora ich pracy. Jeśli chodzi o dokumentacje, tekstowa i w formie 
diagramów jest już opracowana dla większości funkcjonalności (przez ten 
czas gdy nie miałem decyzji co do zatrudnienia zespołu, pracowałem m.in. 
nad szczegółowymi specyfikacjami wymagań dla poszczególnych 
funkcjonalności)..

Jeśli sfinalizujemy z zespołem, najpóźniej od następnego okresu 
rozliczeniowego chciałbym już przejść na te nowe warunki za 2500 zł 
miesięcznie (plus ewentualna premia wg. uznania po oddaniu działającej 
wersji aplikacji), co będzie dawać do 40 godzin mojej pracy przy 
projekcie miesięcznie (ok. 10 godzin tygodniowo) w tym spotkania zdalne 
z zespołem i z Wami. Tak będzie dla Was taniej a ja inne zlecenia będę 
mógł robić w między czasie, bo szkoda że mi takie projekty cały czas 
przelatywały a i przy Waszym projekcie równocześnie będę 
mógł robić koordynując i integrując pracę zespołu.

Czekam na kontakt zwrotny.

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko