Subject: Re: dzisiejsze spotkanie
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: ADP POLAND PIOTR DOBRZANSKI <[email-masked]>
Cc: [email-masked], Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Sep 2011 11:18:10 +0200

Witam,

Jako że ostatnie dwa spotkania nam minęły, przesyłam w załączniku 
aplikację demo którą chciałem Wam pokazać.

Nie chciałbym być blokowany z niczym, zwłaszcza że (a) na tym etapie, 
robię robotę kilku osób tak na prawdę (b) etap miał być zamknięty i 
praca zespołowa rozpoczęta i (c) miałem się rozliczyć z Mariuszem. 
Dlatego proszę uprzejmie Piotra o zapoznanie się z aplikacją.
Niestety, serwer / środowisko nie jest dostępne, więc mojej pracy nie 
mogłem wykonać należycie - wszystko na szczęście lokalnie robię i 
dopiero przetestowane / dopracowane wrzucam, ale w tej sytuacji nawet 
nie ma jak wrzucić..

Pilnie potrzebuję rozstrzygnąć w dniu dzisiejszym sprawy akceptacji 
moich prac oraz planowanej wypłaty.. nie wspominając o modelu 
współpracy.. muszę po prostu wiedzieć na czym stoje. Zdaje sobie 
doskonale sprawę, że wszelkie ewentualne obawy Mariusza wynikają z 
dotychczasowych "przygód" przy stworzeniu tej aplikacji, ale mam 
nadzieję że to demo, to co przesłałem Piotrowi ostatnio oraz to co czeka 
w kolejce gdy tylko nasze środowisko / serwer będzie działać, rozwieją 
je i będziemy mogli już bez nerwów współpracować dalej..
Z mojej strony nerwy biorą się przede wszystkim ze "straszenia" odnośnie 
wypłacenia / niewypłacenia pieniędzy -- ale to już sprawa przez telefon 
do wyjaśnienia..

Proszę o kontakt.

Poniżej instrukcje uruchomienia załączonego dema.

URUCHOMIENIE APLIKACJI DEMO - INSTRUKCJE

  - instalujesz (jeśli nie masz)
    * Java JDK 6
    * Maven (http://maven.apache.org/)

  - uruchamiasz shell'a, rozpakowujesz archiwum z załącznika, wchodzisz 
do folderu gdzie rozpakowałeś i odpalasz aplikację (wszystkie zależności 
potrzebne zostaną ściągnięte przy odpalaniu, dlatego musisz być do sieci 
podłączony)

    'mvn jetty:run' (komenda - bez cudzysłowiu - powodująca uruchomienie 
na zagnieżdżonym serwerze aplikacji Jetty)

    LUB (bez znaczenia na którym, choć jeden jest trochę szybszy od 
drugiego)

    'mvn tomcat:run' (uruchomienie na zagnieżdżonym serwerze aplikacji 
Tomcat)

  - po uruchomieniu, aplikacja jest dostępna pod adresem: 
http://0.0.0.0:8080/hourlyrental/

  - na potrzeby demo (żeby było łatwiej zainstalować i uruchomić), 
aplikacja korzysta z zagnieżdżonej bazy danych HSQL i nie posiada 
zabezpieczenia hasłem panelu administracyjnego

  - projekt ma wszystkie potrzebne pliki aby zaimportować go do 
Eclipse'a, więc możesz zaimportować i przejrzeć kod źródłowy jeśli chcesz

Pozdrawiam,
Michał

On 9/15/11 10:08 AM, Michal H Siemaszko wrote:
> Hej,
> Czy macie dziś czas po 18tej? Chciałem w końcu demko przedstawić i 
> omówić parę kwestii - agendę uaktualniłem @ 
> https://bresco.kanbantool.com/boards/9827-spotkanie
>
> Pozdrawiam,
> Michał
>
> p.s. Piotr: daj proszę znać jak z ssh będzie ok.
>