Subject: Przypomnienie o dzisiejszym przelewie i dalsza współpraca
From: Michal H Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: Aleksandra Zdybel <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Nov 2011 12:30:58 +0100

Ola, Mariusz,

Najwyższa pora aby z mojej strony jasno postawić sprawy. Nie mogę dalej 
pracować w ten sposób. Nasza komunikacja jest w tragicznym stanie, a 
wynagrodzenie za mój czas włożony kilkakrotnie niższe niż to, które 
otrzymywałem dotychczas przy projektach. Znów nie zostałem poinformowany 
o tym co zostało ustalone (chodzi o ostatnie spotkanie) - mniemam, że 
nie jestem potrzebny i nie mam z tym najmniejszego problemu (pod 
warunkiem pełnego rozliczenia mojej pracy!), biorąc pod uwagę propozycję 
które dotychczas koło nosa puszczałem..

Odnoszę wrażenie, że spodziewaliście się, że sam za mniej niż 1/2 kwoty, 
którą normalnie mam oferowaną wykonam pracę 4+ osób. Mam nadzieję że 
rzeczywistość zrewidowała te założenia.

Do zeszłego tygodnia byłem na każdym spotkaniu. Co więcej, sam Was 
wielokrotnie prosiłem od naszego ostatniego spotkania we Wrocławiu o 
zorganizowanie kolejnego.. W zeszłym tygodniu, z powodu złego 
samopoczucia, nie byłem w stanie dotrzeć do Wrocławia, co nie zmienia 
faktu iż w czwartek i w piątek byłem dostępny pod telefonem i na Skype..

Wspominałem już, że nie mam ochoty z Piotrem Dobrzańskim rozmawiać, 
przynajmniej do czasu wyjaśnienia przez niego statusu zadań które 
zostały mu powierzone i wyjaśnienia kwestii komunikacji - nie wiem 
dlaczego akurat Piotr się do mnie na Skype odezwał jak gdyby nic się nie 
stało (na dodatek z pretensjami!).. oczywiście grzecznie mu odpisałem.. 
ale znów, żadnych konkretów..

Dla przypomnienia, w lipcu tego roku zaproponowaliście mi NADZÓR nad 
prowadzeniem tego projektu a nie STWORZENIE tej aplikacji - proponowałem 
współpracę w dużo mniejszym wymiarze czasowym, tym samym tańszą dla Was 
a dla mnie dającą możliwość pracy przy innych projektach, jednak 
zaproponowaliście współpracę w pełnym wymiarze godzin, na co przystałem. 
Wykonałem pracę PONAD PLAN i od przeszło dwóch miesięcy tylko patrzę jak 
większość tej pracy poszło na marne (bez ludzi do pracy, to po prostu 
nie ma sensu).

Nie jest moją winą, że przez prawie dwa miesiące czekałem na Waszą 
decyzję o zatrudnieniu zespołu. Nie mogę dalej w ten sposób 
współpracować i pozwolić sobie na to aby koło nosa przelatywały mi 
propozycje za kilka razy większe kwoty.

Dziś jest 21, więc do jutra (22.11) spodziewam się otrzymać przelew w 
wysokości 5000 zł - mimo iż moja pensja za pracę przy projektach które 
miałem oferowane w między czasie była nawet prawie trzykrotnością tej 
kwoty (a podział obowiązków przy tych projektach i struktura organizacji 
które je prowadziły była dopracowana i wykonywałbym cząstkę pracy - tym 
samym mogąc się skupić na niej - jaką tu spodziewaliście się że wykonam 
sam), mimo iż zgodziłem się pracować za stawkę mniejszą niż tą którą 4 
lata temu otrzymywałem, mimo iż za te 4 miesiące pracy zarobiłbym 
normalnie przynajmniej dwa razy więcej pracując gdzie indziej i 
pracowałbym dużo mniej (tzn. nie więcej niż 40 godzin tygodniowo).

Jeśli do jutra otrzymam przelew na 5000 zł (tak jak planowo powinienem 
otrzymać), naszą współpracę uznam za rozliczoną i udostępniam tą 
ostatnią partię mojej pracy. Powinienem otrzymać kwotę sporo wyższą 
(zgodziłem się pracować za 7500 zł / miesiąc), ale chcę tą kwestię 
zamknąć.. Co miesiąc muszę się prosić o pieniądze i słyszę za każdym 
razem, że to dużo pieniędzy i wyrzuty jakbym nic nie robił - jakie kwoty 
przy projektach IT są oferowane specjalistom doskonale wiem i zapewniam 
że NIE JEST to dużo pieniędzy..

Nasza dalsza współpraca jednak, jeśli zdecydujecie że ma być 
kontynuowana, ograniczy się z mojej strony do NADZORU 
pracy zatrudnionego zespołu (nowe warunki od nowego okresu 
rozliczeniowego, tzn. 22.11 - 21.12, zaproponowałem już bodajże dwa czy 
trzy tygodnie temu, aby Wam kosztów dalej nie generować).

Proszę o potwierdzenie wykonania przelewu na kwotę 5000 zł DZIŚ na konto 
na które ostatnio przelewaliście. Jak tylko otrzymam, udostępniam 
ostatnią partię mojej pracy przy tym projekcie i uważam naszą współpracę 
za rozliczoną.

Ton maila jest jaki jest, ale już wielokrotnie wspominałem o tych 
sprawach. O statusie zeszłotygodniowego spotkania nadal nic nie wiem 
mimo bycia dostępnym pod telefonem, Skype i mailem.. tracę tylko czas i 
pieniądze i dłużej tak nie mogę robić.

Czekam na informacje.

Pozdrawiam,
Michał