Subject: Sparta ION M-Gear
From: Michał Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 7 Oct 2010 22:53:18 +0200

Witam serdecznie,

Przesyłam obiecane info -- udało mi się znaleźć aktualną aukcję na stronach
holenderskich takiego samego roweru (Sparta ION M-gear "męski", kolor
Carbon/Blue) --
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/fietsen-met-hulpmotor/380466416-trendy-elektrische-heren-sparta-ion-m-gear.html
Są tam dostępne 3 zdjęcia. Proszę zwrócić uwagę, że cena na aukcji to 1095
EUR, mimo że przebieg roweru to ponad 3300 KM.

Jeśli chodzi o specyfikacje roweru który ja mam do sprzedania, to jest to
dokładnie to samo co @
http://allegro.pl/rower-sparta-ion-m-gear-dodatkowa-bateria-i1256479602.html,
jedyne co się różni to (1) rodzaj ramy ("męski"), (2) wymiary, tj. ten
ma
rozmiar koła 28" (tak jak "damski") i ramy 54 cm (trochę większy - damska ma
46 cm) i (3) przebieg ma wyższy, ok. 2000 KM (muszę sprawdzić na miejscu w
Gdyni, możliwe że mniej), ale to nadal ponad 1300 KM mniej niż rower w linku
na aukcji w Holandii.

Dziękuję za zainteresowanie i czekam w takim razie na Pana decyzję, ew.
dalsze pytania - proszę dzwonić najlepiej.

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko