From: Marcin Ziąber <[email-masked]>
To: mhs <[email-masked]>
Date: Sat, 25 Sep 2010 11:31:42 +0200

*Od: *   [email-masked] *
 Do: [email-masked]  *Temat: * *Pytanie o przedmiot: Zestaw hydroforowy
&amp;quot;WZ 750&amp;quot; 80 litrów (Numery ofert 1231935395) * Data: 24
września 2010 21:03   [do
książki]</addressbook/?cmd=add_item_from_mini_tlen_pl&fld=0&count=10&sortmet=date&sortdir=desc&id=1e284ce80002fd324c9cf5f7&email=[email-masked]>
[pokaż/schowaj nagłówki]
[zablokuj]</block/?cmd=dodaj_from_mini_tlen_pl&fld=0&count=10&sortmet=date&sortdir=desc&id=1e284ce80002fd324c9cf5f7&n_adres=[email-masked]>
  Wiadomość od:
arturdziewiecki9<http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=16361095>,
wysłana z komputera o numerze IP: 194.181.134.246
Strona z przedmiotem: Zestaw hydroforowy "WZ 750" 80
litrów<http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1231935395>
------------------------------
Treść wiadomości:
Witam jeżeli chce Pan/Pani sprzedać ten hydrofor to proszę napisać cenę
ostateczną za jaką moge go kupić. Jestem zainteresowany. Pozdrawiam.
------------------------------