Subject: Re: PILNE: umowa lombardowa nr. 461/04/12
From: [email-masked]
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Aug 2012 16:17:02 +0200

Witam,

Przepraszam za kolejne opóźnienie. Nie otrzymałem nadal środków 
pieniężnych abym mógł uregulować zaległe odsetki wg. umowy jak w 
temacie. Nie chcę dalej przedłużać, zwłaszcza że obiecałem być na 
miejscu u Państwa dziś do godziny 15tej. Mam w takim razie następującą 
propozycję: zastawienie na następne dwa tygodnie innego sprzętu i 
opłacenie z tej kwoty m.in. powstałych odsetek (resztę, jeśli będzie 
jakakolwiek, po prostu wezmę do kieszeni na ten czas, gdyż na dzień 
dzisiejszy grosza przy sobie nie mam ze względu na wynikłe opóźnienia).

Chodzi mianowicie o: Digital clark's zapper & Silver Pulser (zestaw 
walizkowy). Cena nowego zestawu u producenta (http://merlin-zdrowie.pl/) 
to 3500 PLN; obecnie na promocji (rabat 30%) w ich sklepie online 
(http://merlin-zdrowie.pl/sklep_internetowy.php) można taki zestaw 
zakupić za 2499 PLN. W zestawie są dwa DWA opakowania srebrnych 
elektrod, jedno z nich jest jeszcze oryginalnie zapieczętowane (wartość 
jednego nowego opakowania samych elektrod to 180 PLN). Jest to sprzęt 
dobrze znany i powszechnie sprzedawany w Polsce, w sklepach online i na 
Allegro, więc w najgorszym wypadku nie mieliby Państwo żadnego problemu 
z odsprzedaniem dalej; dla weryfikacji jeszcze kilka linków:

  * 
http://allegro.pl/digital-clark-s-zapper-25-digital-silver-lux-i2575080757.html 
(2499 PLN)

  * 
http://www.skarbnicazdrowia.pl/pl/p/Digital-Clarks-Zapper-25-Digital-Silver-Pulser-wersja-LUX/109 
(2499 PLN)

  * http://www.skarbnicazdrowia.pl/pl/c/ZAPPER-SILVER/27 (dla 
porównania, inne opcje tych samych urządzeń)

Sprzęt jest w stanie bardzo dobrym, był sporadycznie używany; w 
komplecie obydwie instrukcje i dowód zakupu.

Uprzejmie proszę o wycenienie w między czasie, ja na miejscu u Państwa 
będę dziś przed 18tą.

Jeszcze raz przepraszam za poślizg, niestety sporo się ostatnio działo. 
Mam nadzieję, że się dogadamy, biorąc pod uwagę naszą dotychczasową 
współpracę.

Dziękuję i pozdrawiam,
Michał Siemaszko

On 21.08.2012 10:08, [email-masked] wrote:
> Witam ponownie,
>
> Niestety, częściowo z racji wspomnianych powodów, wczoraj również nie
> dotarłem do Państwa, dopiero dziś będę na miejscu (maksymalnie do
> godziny 15tej). Uprzejmie proszę o wstrzymanie jeszcze kilka godzin
> jeśli to możliwe, osobiście wyjaśnię już resztę na miejscu.
>
> Dziękuję i pozdrawiam,
> Michał Siemaszko
>
>
> -------- Original Message --------
> Subject: PILNE: umowa lombardowa nr. 461/04/12
> Date: Fri, 17 Aug 2012 08:24:18 +0200
> From: [email-masked]
> To: <[email-masked]>
>
> Witam serdecznie,
>
> Jestem Państwa klientem od listopada/grudnia zeszłego roku. W sprawie
> umowy lombardowej nr. 461/04/12, jak w treści tematu, dzwoniłem na
> początku tygodnia aby potwierdzić że odsetki, zostaną zapłacone.
> Niestety, z ważnych powodów (śmierć w najbliższej rodzinie) nie byłem
> fizycznie w stanie być na miejscu w dniu wczorajszym, nie będę mógł
> być na miejscu również dziś - najwcześniej jutro (sobota) jeśli uda 
> mi
> się zlecić to osobie trzeciej a ostatecznie w poniedziałek (20.08)
> będę mógł osobiście stawić się na miejscu aby uregulować zaległe
> odsetki.
>
> Mając na uwadze okoliczności oraz fakt, że to nie pierwsza pożyczka u
> Państwa i wszystkie dotychczasowe były spłacane w terminie (odsetki
> lub zastawiony sprzęt wykupiony), uprzejmie proszę o doliczenie ew.
> kary i warunkowe przedłużenie. Proszę o NIE SPRZEDAWANIE zastawionego
> sprzętu.
>
> Dziękuję za wyrozumiałość.
>
> Pozdrawiam,
> Michał Siemaszko
>
> P.S. W razie potrzeby kontaktu, mój numer telefonu to: 0 792 287 244