Subject: PILNE: umowa lombardowa nr. 461/04/12
From: [email-masked]
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Aug 2012 08:24:18 +0200

Witam serdecznie,

Jestem Państwa klientem od listopada/grudnia zeszłego roku. W sprawie 
umowy lombardowej nr. 461/04/12, jak w treści tematu, dzwoniłem na 
początku tygodnia aby potwierdzić że odsetki, zostaną zapłacone. 
Niestety, z ważnych powodów (śmierć w najbliższej rodzinie) nie byłem 
fizycznie w stanie być na miejscu w dniu wczorajszym, nie będę mógł być 
na miejscu również dziś - najwcześniej jutro (sobota) jeśli uda mi się 
zlecić to osobie trzeciej a ostatecznie w poniedziałek (20.08) będę mógł 
osobiście stawić się na miejscu aby uregulować zaległe odsetki.

Mając na uwadze okoliczności oraz fakt, że to nie pierwsza pożyczka u 
Państwa i wszystkie dotychczasowe były spłacane w terminie (odsetki lub 
zastawiony sprzęt wykupiony), uprzejmie proszę o doliczenie ew. kary i 
warunkowe przedłużenie. Proszę o NIE SPRZEDAWANIE zastawionego sprzętu.

Dziękuję za wyrozumiałość.

Pozdrawiam,
Michał Siemaszko

P.S. W razie potrzeby kontaktu, mój numer telefonu to: 0 792 287 244