Subject: Maria Stojek - Ostateczne wezwanie przedsądowe
From: [email-masked]
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Sun, 11 Dec 2011 00:39:55 +0100

Kraków, dnia  11.12.2011 r.

Maria Stojek
[email-masked]
[email-masked]
https://www.facebook.com/marysia.stojek

OSTATECZNE WEZWANIE PRZEDSĄDOWE

W związku z brakiem konkretnych działań mających na celu rekompensatę 
pieniężną za przywłaszczony sprzęt komputerowy (MacBook Pro 17" H-R 
GLOSSY 2,6 GHz Core 2 Duo /2GB/200GB/SD/HI) od ostatniego wezwania w tym 
(2011) roku, domagam się 10 899 PLN (słownie: dziesięć tysięcy osiemset 
dziewięćdziesiąt dziewięć polskich złotych) do nieprzekraczalnej daty 
13.12.2011 (wtorek) godziny 23:59, przelewem na konto PL 71 1500 1155 
1011 5025 7277 0000 lub błyskawicznym przekazem pieniężnym w najbliższej 
placówce pocztowej (imię i nazwisko odbiorcy wystarczy).

W razie braku wpłaty pełnej kwoty lub braku dostarczenia potwierdzenia 
wykonania przelewu bankowego czy błyskawicznego przekazu pieniężnego 
wraz z numerem kontrolnym przekazu (potwierdzenie można dostarczyć drogą 
mailową) w tym terminie, sprawę przekazuję organom ścigania z dniem 
14.12.2011 r. (środa).

Niniejsze wezwanie należy traktować jako OSTATECZNE przed wszczęciem 
postępowania i wyegzekwowaniem należności drogą sądową. Dodatkowo, w 
przypadku wszczęci a postępowania w tej sprawie, kolejne sprawy 
przeciwko Marii Stojek będą sukcesywnie przekazywane organom ścigania, 
m.in.

  • Przywłaszczenie przez Marię Stojek wszystkich ORYGINAŁÓW dokumentów 
i niejasności dot. zycia mojej córki Toli Siemaszko w trakcie ciąży oraz 
po porodzie (do śmierci)

  • Przywłaszczenie przez Marię Stojek MOJEJ kopii umowy pożyczki, którą 
udzieliłem ojcu Marii Stojek, Tadeuszowi Stojek, na kwotę ponad 100 tys 
PLN i niejasności w związku ze spłatą tej pożyczki (m.in. „zniknięcie” 
sporej kwoty pieniężnej w gotówce ze schowka do którego Maria Stojek 
miała dostęp)

  • Pieniądze przywłaszczone i „pożyczone” przez Marię Stojek w trakcie 
„związku” z Michałem Siemaszko z jego środków pieniężnych

ZAŁĄCZNIKI:
  • Zdjęcie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej sprzętu komputerowego 
MacBook Pro 17" H-R GLOSSY 2,6 GHz Core 2 Duo /2GB/200GB/SD/HI