Subject: czekam na Twoją odpowiedź
From: Michał Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 13 Jan 2011 15:06:17 +0100

Droga Mario,

Czy zdobędziesz się w końcu na odwagę i zamkniemy w końcu sprawy, które 
już praktycznie od roku pozostają otwarte?
  * dokumenty Toli
  * moje rzeczy które masz
  * przynajmniej część pieniędzy które wzięłaś i które wydałem na Ciebie

Ile razy Maria Ci pomogłem czy (choć nie wiem czy to już rozumiesz, czy 
jeszcze nie) uratowałem Ci życie?

Nie proszę o wiele, tylko żeby zamknąć te sprawy, żebym mógł zamknąć ten 
rozdział mojego życia… Bez rozwiązania tych kwestii, to jest niemożliwe

Ile mam jeszcze czekać Maria? Cały czas liczyłem na to, że w końcu się 
zreflektujesz i zdobędziesz na odwagę żeby rozwiązać te kwestie..

Żałuję, że się tak uzewnętrzniłem w ostatnim mailu do Ciebie; nie 
żałuję, że Ci pomogłem po raz kolejny, wiem jednak że już tego nigdy nie 
zrobię..

Pozdrawiam i odwagi, mądrości i uczciwości życzę
michał