Subject: Cześć......
From: marysia stojek <[email-masked]>
To: mhs <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Mar 2010 19:40:09 +0100

Cześć...

Chciałam zapytać czy będziesz miał czas się spotkać pod koniec tygodnia?
Chciałambym oddać Ci laptopa, klucze, pogadać.......

Pisałeś wcześniej, że przyszła do Ciebie książka którą zamówiłam,
przypuszczalnie
przyjdą jeszcze 2 przesyłki w tym jedna za pobraniem - zmienił się panel
użytkowinka
na allegro, zmieniłam adres - ale jak się potem okazało, osobno trzeba było
zmienić
adres do wysyłki - dlatego też poszły one na stary adres...
Mam nadzieję, że będziesz w stanie je przyjąć - a ja przy spotkaniu to
odbiore i
oddam Ci kase za pobraniową przesyłkę -  o ile to nie kłopot.....

Daj mi proszę znać kiedy mogę podjechać........

Pa,
Marysia