Subject: Umowa pożyczki dla p. Tadeusza
From: mhs <[email-masked]>
To: marysia stojek <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Mar 2009 20:11:19 +0100

W załączniku umowa i aneks. Musimy to załatwić jak najszybciej,
najlepiej jeszcze w tym tygodniu.

Dla informacji, przesyłam --

1. Porównanie oprocentowania wybranych kredytów gotówkowych
(kwota 50 tys PLN, okres 12-24 miesięcy, stan na dzień dzisiejszy, tj.
2009/03/24)
 * 20% (Lukas Bank)
 * 21.9% (Invest Bank)
 * 22% (Alior Bank)
 * 22% (Eurobank)
 * 22.4% (GetIn Bank)

2. Cytat z artykułu który znalazłem dziś (a propos tego co mówił Twój
Tata wtedy w styczniu, że niby bank nie może renegocjować .. może i
właśnie zaczęli to robić!!)

"Zaczęło się. Banki żądają renegocjacji kredytów"
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,6417138,Bank_mowi__doplac.html

(...) W każdej umowie jest zapis, że jeśli wartość zabezpieczenia
kredytu gwałtownie spadnie, bank może zażądać częściowej spłaty kredytu,
poprosić o dodatkowe zabezpieczenie, a w skrajnym wypadku nawet
wypowiedzieć umowę (...)