Subject: Re: Fwd: Komplikacje pozabiegowe a zalegle rachunki - wizyty u p. Katarzyny Miguty
From: Michal Siemaszko <[email-masked]>
To: "i.regula" <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Mon, 06 Jul 2015 03:18:40 +0200

Pani Iwono, 

Co do powiklan - nie pytam ani nie prosze aby Pani sie odnosila, byloby
to sprzeczne z Pani interesem. 

Spodziewam sie natomiast, ze na rachunkach bedzie wyszczegolnione
dokladnie to, co wczesniej wspomnialem - tj. dwa zastrzyki przy jednej z
wymienionych wizyt w listopadzie 2014 roku.

Mialem umowione kolejne wizyty u p. Miguty, w grudniu 2014 i styczniu
2015, ale widzac co dzieje sie z moim organizmem, wizyty zostaly
odwolane. 

Prosze w takim razie o potwierdzenie, ze rachunek - pomimo "drugiego
zastrzyku za darmo" - bedzie uwzglednial rowniez ta "usluge". Uslugi
doradcze tym bardziej lecznicze Panstwa firmy mnie nie interesuja, wiec
prosze sobie oszczedzic a jedynie potwierdzic, ze rachunek bedzie tym
czego ja oczekuje. 

-- 
  Michal H. Siemaszko
  7th Ray Labs LTD 
  Company no.: 9174013
  Mobile: +48 723 039 978, 
             +44 755 275 0971
  Email: [email-masked], 
             [email-masked]
  Skype: mhs7thraylabs
  LinkedIn: http://uk.linkedin.com/in/mhsiemaszko

On Sun, Jul 5, 2015, at 09:17 PM, i.regula wrote:
> 
> Witam.
> 
> Szanowny Panie, paragony fiskalne za wykonane usługi czekają na odbiór od
> stycznia tego roku. Jeśli życzy Pan sobie jednak szczegółowe rachunki,
> będą do odebrania jutro tzn 6 lipca po godz. 13-tej (razem z paragonami
> fiskalnymi).
> Do rzekomych powikłań odnieść się nie mogę, ponieważ od ośmiu miesięcy
> nie był Pan na wizycie w naszym gabinecie.
>   
> 
> Z poważaniem,
> Iwona Reguła