Subject: Fwd: Komplikacje pozabiegowe a zalegle rachunki - wizyty u p. Katarzyny Miguty
From: Michal Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Date: Fri, 03 Jul 2015 17:10:57 +0200

----- Original message -----
From: Michal Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Subject: Komplikacje pozabiegowe a zalegle rachunki - wizyty u p.
Katarzyny Miguty
Date: Fri, 03 Jul 2015 16:51:36 +0200

W listopadzie 2014 roku, dwa razy odwiedzilem Panstwa gabinet - 21.11 i
28.11 - gdzie lek. stomatologii p. Katarzyna Miguta przyjmowala mnie. 

Przy zadnej z wizyt nie otrzymalem rachunku za wykonane uslugi. Pod
koniec stycznia tego roku (1.2015) mialem odebrac od Panstwa obydwa
rachunki. Niestety, nie dotarlem. 

W zwiazku z komplikacjami, ktore wystapily po zabiegach przeprowadzonych
przez p. Migute, rachunki absolutnie musze odebrac w najblizszym
tygodniu. Jesli jeszcze nie zostaly wystawione, prosze o ich wystawienie
z wyszczegolowieniem zabiegow przeprowadzonych - przy jednym z nich,
28.11, mialem podane dwa zaszczyki, za jeden z nich p. Miguta
powiedziala ze "nie trzeba placic", jednak wszystkie chce aby byly ujete
na rachunkach ktore powinieniem otrzymac w dniu wizyty po wykonaniu
uslugi. 

Pamietam, ze p. Miguta pracowala w piatki - ja dzis akurat Panstwa nie
dam rady odwiedzic, natomiast w poniedzialek (6.07), wtorek (7.07) lub
srode najpozniej (8.07) spodziewam sie ze beda do odebrania w Panstwa
gabinecie przy ul. Jana Szwai 16/LU2 w Krakowie. 

Prosze o potwierdzenie i informacje w ktory z wskazanych dni rachunki
moge odebrac. 

-- 
  Michal H. Siemaszko
  7th Ray Labs LTD 
  Company no.: 9174013
  Mobile: +48 723 039 978, 
             +44 755 275 0971
  Email: [email-masked], 
             [email-masked]
  Skype: mhs7thraylabs
  LinkedIn: http://uk.linkedin.com/in/mhsiemaszko