Subject: przepraszam
From: Michał Siemaszko <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 7 Jun 2011 20:12:43 +0200

Witaj Jarka,

Chciałem Cię przeprosić za to, że się nie odzywam, ale od kilku
tygodni jestem w bardzo trudnej sytuacji. Ostatnie ponad 10 dni do
tego stopnia, że na jedzenie ledwo co było mnie stać.. Zbieram
pieniądze dla Ciebie i na wyprowadzkę, ale zostałem do słownie na
lodzie z kasą i głupio mi było znów pisać czy dzwonić nie mając nic
konkretnego, ale pewnie się niepokoisz, stąd ten email..

Chciałem, żebyś wiedziała, że rozliczę się z Tobą w całości, plus
jakiekolwiek odsetki jakie musiałaś ewentualnie zapłacić.

Na dzień dzisiejszy priorytetem jest dla mnie uzbierać pełną kwotę,
tak aby mieć dla Ciebie i na wyprowadzkę.

Możliwe, że jutro się ruszy jeśli uda mi się sprzedać specjalistyczny
sprzęt, który posiadam, wtedy przeleję Ci przynajmniej część a mam
nadzieję że całość od razu i opuszczę mieszkanie. Na razie mam raptem
300 PLN w kieszeni, dzięki temu że udało mi się inne rzeczy sprzedać,
a to raczej za mało żeby Ci głowę zawracać..

Przepraszam Cię jeszcze raz i pozdrawiam,
Michał