Subject: Re: Bilet OPEN nr.100968020 (Adamis Tours, Serbia-Katowice)
From: Kasia.Żmij.JUVID TRAVEL <[email-masked]>
To: Michal Siemaszko <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Jan 2016 13:10:59 +0100

Witam,

Wyjazdy z Belgradu do Katowic firmą Adamis Tours odbywają się tylko w 
piątki w związku z czym najlepiej datować powrót jak najszybciej. Na ten 
moment jest ponad 10 miejsc  wolnych, niestety nie mamy podglądu ile 
dokładnie ich jest. Datować bilety open można nawet 1 dzień przed 
wyjazdem pod warunkiem, że są wolne miejsca. Polecam jednak zrobić to w 
miarę szybko.

W razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam
Katarzyna Żmij

INFOLINIA *801 007 318

*43-400 *Cieszyn*, ul. Korfantego 21
tel: +48 338577100, 517 444 949

W dniu 2016-01-07 o 01:13, Michal Siemaszko pisze:
> Witam,
>
> W sprawie biletu nr.100968020, ktory kupowalem w Panstwa biurze,
> chcialem dopytac do kiedy najpozniej nalezy zglosic termin powrotu. Np.
> jesli chcialbym wrocic 15.01 (wyjazd z Belgradu o godz. 0:05, w nocy z
> 14 na 15 stycznia), do kiedy musze potwierdzic ten termin.
>
> Pozdrawiam,