Subject: not.surgery
From: Monika Hudyka <[email-masked]>
To: Michal Siemaszko <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2020 12:47:01 +0100

Michał,

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego co tak naprawdę robisz. Wiem, ze
być może to Twój jedyny sposób na walkę z tym co Cię spotkało. Powiem Ci
jedno, ja chciałam Ci pomoc, zaprowadzić Cię do lekarza, który zająłby się
Twoimi lękami, Twoja chorobą. Nie trudno się domyślić, ze Twoja dusza
cierpi. Wszystkie teksty, jakie piszesz, z pełnym zaangażowaniem, są
napewno bardzo pracochłonne i widze, ze dla Ciebie są sprawą Twojego życia.
Widziałam to, kiedy cały roztrzęsiony powiedziałeś: „No to zobaczyłaś moja
ciemna stronę” Czym jest ta ciemna strona?
 Myślisz, ze cały świat olewa to co mówisz bo wszyscy są w jakimś spisku
przeciwko Tobie? Otóż nie, są normalnymi, zwyklymi ludźmi, którzy nie chcą
słuchać tych historii bo tylko Ty je widzisz, tylko Ty je słyszysz, tylko
Ty je czujesz. Dodatkowo się Ciebie zwyczajnie boją. Tak jak ja. Przykro
mi, ze tego nie widzisz i wypisujesz o mnie rzeczy, które mnie ranią i
krzywdzą, godzą w moje dobre imię.

Dlaczego złożyłam zawiadomienie na policji? Bo mi groziłeś śmiercią, bo
boje się Ciebie, boje się, ze zrobisz mi krzywdę.
Dlaczego złożyłam zawiadomienie do prokuratury, a nie starałam się jak to
napisałeś na swojej stronie: „zamiast  wyjaśnić i wytłumaczyć grozi mi
pozwem o zniesławienie”? Wyjaśniam Ci to: bo to co tam piszesz nie mieści
się w granicach zdrowego rozsądku, godzi w moje dobre imię i jak każda
osoba zniesławiona w internecie mam do tego prawo i będę go dochodzić w
sądzie. Umieszczasz tam dane osobowe, korespondencje, zdjęcia do których
nie masz prawa. To jest również przestępstwo, tak jak groźby, które
wysuwasz w moim kierunku.

Ja chciałam Ci tylko pomóc, co dzisiaj uważam, za niejsmielsza głupotę bo
jeśli Ty sam sobie nie pomożesz i nie będziesz chciał słuchać ludzi to nikt
Ci nie pomoże.

Nie mam nic wspólnego z żadnymi działaniami przeciwko Tobie.

Nigdy w życiu nikogo nie skrzywdziłam i nie zasługuje na takie
potraktowanie mojej osoby, dlatego dochodzę moich praw w sądzie.

Jeszcze raz bardzo Cię proszę usuń wszystkie treści związane z moją osobą w
internecie.

Monika

Niniejsza wiadomość e-mail jest poufna i objęta zakazem jej ujawniania.
Jeśli Czytelnik
niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem, pracownikiem lub
pośrednikiem
upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że
rozprowadzanie,
dystrybucja lub powielanie niniejszej wiadomości bez upoważnienia, jest
zabronione. Jeżeli
otrzymali Państwo tę wiadomość omyłkowo, prosimy uprzejmie o bezzwłoczne
powiadomienie nadawcy oraz o usunięcie wiadomości z poczty. Dziękuje

-- 
null