Subject: W nawiązaniu do wtorkowej (6.10.2020) wizyty w gabinecie Dr. Gliwy
From: "Michal H. Siemaszko" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 8 Oct 2020 15:32:51 +0200

Lek. med. Andrzej Gliwa

Centrum Medyczne INTERMED

ul. Rydlówka 44/LU6

30-363 Kraków

Szanowny Panie,

Zgodnie z ustaleniami poczynionymi podczas mojej wtorkowej (6.10.2020) 
wizyty w Pana gabinecie, przesyłam:

 1.

    komplet dokumentacji medycznej w formie elektronicznej z linkami do
    pobrania z serwisów udostępnienia plików (Dropbox, Google Drive i
    Jottacloud), w formatach PDF oraz ZIP (oryginalne dane DICOM,
    oryginalne zdjęcia, itd.) – dzięki temu, jeśli potrzebuje Pan np.
    udostępnić dokumentację medyczną innym specjalistom, całość można z
    łatwością przekazać

 2.

    podsumowanie obrażeń ciała i symptomów, które do dziś dnia
    sąwidoczne i odczuwalne

 3.

    podsumowanie dot. niewiadomych, czyli jakie dodatkowe badania
    należałoby wykonać / opinii zasięgnąć, tak aby uzupełnić informacje
    i dobrać najwłaściwszą opcję terapeutyczną – informacje ode mnie

_*Dokumentacja medyczna*_

Dokumentacja medyczna w 100% potwierdzająca poważne i trwałe uszkodzenie 
mojego ciała – w tym ukł. płciowego, moczowego i nerwowego, będących 
bezpośrednio powiązanymi z ranami kłutymi w lewej pachwinie – tj. wyniki 
badań zaawansowanej diagnostyki obrazowej (Tomografia Komputerowa, 
Rezonans Magnetyczny ukł. nerwowego, Optyczna Koherentna Tomografia, USG 
ukł. nerwowego i inne) oraz orzeczenia lekarzy specjalistów neurologii, 
urologii, radiologii, medycyny nuklearnej i chirurgii plastycznej

 1.

    Tłumaczenie przysięgłe orzeczenia lekarskiego lekarza specjalisty
    neurologii i chirurgii plastycznej z konsultacji i badań, wraz z
    oryginałem (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/ku7l3k0h3xkrq1k/Millesi-Center-Vienna_20180420.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

      *

        https://www.dropbox.com/s/qwqv3gj64m6ln1t/Millesi-Center-Vienna_20180420.report.tlumaczenie.PL.pdf?dl=0
        (tłumaczenie przysięgłe)

 2.

    Obrazy kliniczne z badan i konsultacji z lekarzem specjalista
    neurologii i chirurgii plastycznej (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/w6jtjl4w57w6t6q/Millesi-Center-Vienna_20180420.images.pdf?dl=0
        (jako PDF)

      *

        https://www.dropbox.com/s/pya8eyt2zam7lvk/Millesi-Center-Vienna_20180420.images.zip?dl=0
        (oryginały)

 3.

    Tłumaczenie przysięgłe wyników badań USG ukł. nerwowego, wraz z
    oryginałem (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/vjukyvzhkd03m3i/USG_PUC-Vienna_20180413.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

      *

        https://www.dropbox.com/s/bnapd1br9wkaurb/USG_PUC-Vienna_20180413.report.tlumaczenie.PL.pdf?dl=0
        (tłumaczenie przysięgłe)

 4.

    Zdjęcia z badań USG ukł. nerwowego (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/3dpu6f9v4rl644k/USG_PUC-Vienna_20180413.images.pdf?dl=0
        (jako PDF)

      *

        https://www.dropbox.com/s/xhfprf3qi4lkg1v/USG_PUC-Vienna_20180413.images.zip?dl=0
        (oryginały)

 5.

    Podsumowanie badania Optycznej Koherentnej Tomografii (OCT) blizn po
    ranach kłutych (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/gyw1b4ngaj9i103/OCT-of-scar_Vienna_20180406.original.pdf?dl=0
        (jako PDF)

      *

        https://www.dropbox.com/s/t8062czahdhkiop/OCT-of-scar_Vienna_20180406.original.pptx?dl=0
        (oryginał)

 6.

    Tłumaczenie przysięgłe wyników badań rezonansu magnetycznego ukł.
    nerwowego (neurografii) miednicy, wraz z oryginałem (Delhi, Indie)

      *

        https://www.dropbox.com/s/yme1t3tkltmgb3g/MR-Neurography-of-Pelvis_Mahajan-Imaging_20180312.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

      *

        https://www.dropbox.com/s/t666lhqb7odxpfn/MR-Neurography-of-Pelvis_Mahajan-Imaging_20180312.report.tlumaczenie.PL.pdf?dl=0
        (tłumaczenie przysięgłe)

 7.

    Oryginał wyników badań rezonansu magnetycznego ukł. nerwowego
    (neurografii) uda, wraz z oryginałem (Delhi, Indie) – nie wykonałem
    jeszcze tłumaczenia przysięgłego tego dokumentu

      *

        https://www.dropbox.com/s/gkdvwvm9iihylf8/MR-Neurography-of-Thigh_Mahajan-Imaging_20180312.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

 8.

    Oryginał wyników badań urografii wykonanej w oparciu
    otomografiękomputerowąi rezonans magnetyczny(Delhi, Indie) – nie
    wykonałem jeszcze tłumaczenia przysięgłego tego dokumentu

      *

        https://www.dropbox.com/s/c9obxsc8ecow28y/MR-CT-Urography_Mahajan-Imaging_20180312.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

 9.

    Dane DICOM z badań tomografii komputerowej (urografia) oraz
    rezonansu magnetycznego (neurografia i urografia) (Delhi, Indie)

      o

        https://www.dropbox.com/s/wr1s17417ta6ipf/MR-Neurography-of-Pelvis_Mahajan-Imaging_20180312.images.pdf?dl=0
        (wybrane klatki z badan neurografii jako PDF)

      o

        https://www.jottacloud.com/s/2105c23f755f08544c58e6221888b17226f
        (komplet danych DICOM – link do pobrania)

      o

        https://drive.google.com/open?id=1ZJjPMAHRr4Xbiz3LdpYl2SaocqGHHPFc
        (komplet danych DICOM – link do pobrania – opcja zapasowa)

10.

    Skierowanie na kompleksowe badania w j. angielskim, wystawione przez
    Pana przed moja kilkomiesięczną wyprawą w ramach turystyki medycznej
    na początku 2018 r. (Kraków, Polska)

      *

        https://www.dropbox.com/s/4xet51m41cy2a6w/CM-Intermed_skierowania_20180220.pdf?dl=0
        (oryginał)

11.

    Podsumowanie symptomów w j. angielskim, wystawione przez Pana przed
    moją kilkomiesięczną wyprawa w ramach turystyki medycznej na
    początku 2018 r. (Kraków, Polska)

      *

        https://www.dropbox.com/s/m6zt1wc4irksugp/CM-Intermed_symptomy_20180220.pdf?dl=0
        (oryginał)

12.

    Tłumaczenie przysięgłe wyników badań tomografii komputerowej, wraz z
    oryginałem (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.dropbox.com/s/5hgpab20pd1ubhd/CT_Radiology-Center-Vienna_20180213.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

      *

        https://www.dropbox.com/s/cgtd6teu4jjj5tl/CT_Radiology-Center-Vienna_20180213.report.tlumaczenie.PL.pdf?dl=0
        (tłumaczenie przysięgłe)

13.

    Dane DICOM badań tomografii komputerowej miednicy (Wiedeń, Austria)

      *

        https://www.jottacloud.com/s/210c260e889cc9b479baa41564db371a271
        (link do pobrania)

      *

        https://drive.google.com/open?id=1HnTyAGHQHLJkkGGCzoLhZUBNjfYRAFnE
        (link do pobrania – opcjazapasowa)

14.

    Zaświadczenie, że kandydoza nie jest przyczyną zaobserwowanych
    obrażeń ciała i uszkodzenia ukł. moczowego, płciowego i nerwowego,
    wystawione przez Pana, tj. lek. medycyny prowadzącego moją kuracje
    na kandydozę w 2013 r.

      *

        https://www.dropbox.com/s/6h51j5nwxx3iz51/CM-Intermed_Kandydoza-zaswiadczenie_20171117.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

15.

    Tłumaczenie przysięgłe wyników badań USG ukł. moczowego, wraz z
    oryginałem (Belgrad, Serbia)

      *

        https://www.dropbox.com/s/4yhvzwgq3wq68u3/USG_St-Medica_20160111.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

      *

        https://www.dropbox.com/s/on8ibbf10txw3v2/USG_St-Medica_20160111.report.tlumaczenie.PL.pdf?dl=0
        (tłumaczenie przysięgłe)

16.

    Wyniki badań USG ukł. moczowego, wykonanych 29 stycznia 2014 r.,
    zaraz po wydarzeniach stycznia 2014 r. (Kraków, Polska)

      *

        https://www.dropbox.com/s/s3nf20jjvbuzb22/USG_Ultramedica_20140129.report.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

17.

    Diagnozy i zalecenia wraz z rachunkami za lekarstwa przepisane przez
    Pana, tj. lek. med. Andrzeja Gliwę (CM Intermed) podczas wizyt w
    maju, listopadzie oraz grudniu 2013 r.

      *

        https://www.dropbox.com/s/ww4msyxnlu7wids/CM-Intermed_Kandydoza_2013.original.pdf?dl=0
        (oryginał)

_*Poważne i trwałe uszkodzenie mojego ciała*_

W nocy z 8 na 9 stycznia 2014 r., w następstwie wtargnięcia do 
mieszkania przy ul. Szymanowskiego 5/10 w Krakowie, które w tym czasie 
wynajmowałem, miało miejsce przestępstwo, którego skutki do dziś dnia są 
odczuwalne i widoczne, a którego wyjaśnienie jak dotychczas było mi 
wielokrotnie uniemożliwiane.

Pomimo stosunkowo wczesnej pory zaśnięcia, obudziłem się zmęczony, z 
zawrotami głowy, mój stan zdrowia odczułem wyraźnie 
pogorszony–najprawdopodobniej został mi podany środek odurzający.

W wyniku tych wydarzeń nastąpiło poważne i trwałe uszkodzenie mojego 
ciała–w tym najbardziej intymnych części ciała–i do dzisiejszego dnia na 
moim ciele, w okolicy lewej pachwiny, widnieją blizny po ranach kłutych 
i bezpośrednio powiązane z nimi uszkodzenie ukł. płciowego, moczowego i 
nerwowego, tj.:

  *

    uszkodzenie ukł. płciowego–zaburzenie / często występujący kompletny
    zanik odruchu nosidłowego/mosznowego, problemy z utrzymaniem
    erekcji, bardzo widoczna zmiana wyglądu i funkcji narządów
    płciowych, rezultatem czego jest brak możliwości współżycia
    seksualnego,

  *

    uszkodzenie ukł. moczowego–pęcherz neurogenny, problemy z oddawaniem
    i zaleganiem moczu, również od jakiegoś czasu sporadycznie
    występujący ból w okolicach nerek – podejrzenie niewydolności nerek ?

  *

    uszkodzenie ukł. nerwowego–częste drętwienie z mrowieniem całej
    lewej części mojego ciała, od miednicy, gdzie widoczna jest blizna
    po ranach kłutych, do okolicy kostki stopy, objawia się również jako
    paraliż lewej części ciała od pachwiny w dół

Wystąpiły również uszkodzenia na tle nerwowym, psychicznym–m.in. trauma, 
stany lekowe. Również chroniczne problemy z wysypianiem się – min. 4 
razy w tygodniu budzę się przedwcześnie z uwagi na przepełniony pęcherz, 
pomimo tego, że wielokrotnie w ciągu dnia i przed snem oddaje mocz.

Większość objawówfizycznychjestpotwierdzonaw zebranej dokumentacji 
medycznej.

Przed wydarzeniami stycznia 2014 r. blizny po ranach kłutych ani żaden z 
objawów dotyczących ukł. płciowego, moczowego czy nerwowego nie 
występowały u mnie a jedyną dolegliwością była kandydoza ukł. 
pokarmowego, którą leczyłem wg. Pana zaleceń – dietą i przepisanymi 
lekarstwami.

Podsumowanie w formie infografiki – przygotowałem już ponad 2,5 lata 
temu przed mojąkilkomiesięczną turystyka medyczną, celem łatwiejszego 
przekazania kompletu informacji; możliwe, że przyda się i teraz: 
https://www.dropbox.com/s/by7ty9goxv9crj6/MHSiemaszko_symptoms_infographic.pdf?dl=0 

_*Dobór najwłaściwszej opcji terapeutycznej*_

Rozmawialiśmy podczas wtorkowej wizyty w Pana gabinecie odnośnie 
substancji i tego czy jest to „tylko” uszkodzenie mechaniczne czy 
właśnie uszkodzenie mechaniczne połączone z wpływem substancji, która 
podziałała na takim poziomie organizmu powodując (nieodwracalne?) 
uszkodzenia.

Wspominałem m.in. o konsultacji, która jakiś czas temu miałem 
przeprowadzić z lekarzem z Niemiec, ale musiałem zrezygnować z uwagi 
m.in. na koszty – nie pamiętałem niestety nazwiska lekarza. Odświeżyłem 
z notatek i chodziło mi o Dr. Michael Zitzmann z Universitätsklinikum 
Münster, który jest specjalistą andrologii i endokrynologii, zajmującym 
się m.in. badaniem wpływu substancji z grupy nieodwracalnych inhibitorów 
5-alfa-reduktazy 
(https://www.dropbox.com/s/89vvg459vhi4iyh/Re_Consultation%20with%20Dr.%20Zitzmann%20for%20a%20patient%20from%20outside%20Germany.pdf.pdf?dl=0). 
Wspominam o tym z uwagi na tożsamośćobjawów dot. ukł płciowego z tymi 
wywoływanymi przez właśnie takie substancje.

Nie jestem oczywiście lekarzem, jednak trochę czasu już minęło i 
konsultowałem się z rożnymi lekarzami opisując objawy, również czytając 
sporo prac naukowych m.in. takich specjalistów jak Dr. Zitzmann, dlatego 
pozwolę sobie teraz przekazać pozostałą część informacji, oczywiście 
polegając na Pana wiedzy i doświadczeniu w zarekomendowaniu wszelkich 
niezbędnych badan uzupełniających tak aby opcja terapeutyczna była 
najwłaściwsza – nie sztuka jest wydać ponad 17 tys EUR na operacje 
nerwów (wg rekomendacji neurologa i chirurga plastycznego z kliniki z 
Wiednia), jeśli miałoby się okazać, że skupianie się tylko na układzie 
nerwowym może nic albo niewiele dać; poniższe więc są ze znakami 
zapytania, w j. polskim i angielskim tam gdzie wolałem nie tłumaczyć z 
uwagi na brak znajomości odpowiedników w j. polskim:

  *

    Diagnostyka problemów urologicznych, włącznie z pęcherzem
    neurogennym i zaleganiem moczu – z wykorzystaniem badań
    urodynamicznych (uroflometria), USG pęcherza, USG nerek ?

  *

    Diagnostyka problemów ukł. płciowego – z wykorzystaniem badania USG
    Doppler i/lub "angiography" PET/MRI naczyń doprowadzających i
    odprowadzających krew do prącia ?

  *

    Badania genetyczne ?

      o

        Androgen Insensitivity genetic test (sequence analysis of AR
        gene, deletion/duplication analysis of AR gene) ?

      o

        5AR2 enzyme deficiency genetic test (sequence analysis of SRD5A2
        gene) ?

  *

    Konsultacja ze specjalistą neuro-endykronologii ?

  *

    Konsultacja ze specjalistą neuro-urologii ?

  *

    Konsultacja ze specjalistą neuro-genetyki / genetyki medycznej ?

Istotne jest wziąć pod uwagę jak ogromne trudności spotkałem chcąc 
kompleksowo zdiagnozować mój stan zdrowia w Polsce – przede wszystkim 
dostęp do lekarzy, którzy są w stanie wykonać badania / wydać orzeczenia 
o rzeczywistym stanie zdrowia, nie popełniać błędy medyczne głownie 
poprzez nie-holistyczne podejście, ignorowanie objawów czy próby 
wmawiania, że nic się nie dzieje; dlatego będę wdzięczny za polecenie 
specjalistów, którym można zaufać – możliwe, że część z badan 
uzupełniających, które Pan zarekomenduje, CM Intermed lub CM Scanmed 
jest w stanie wykonać.

Jeśli potrzebne są jakiekolwiek informacje uzupełniające, proszę o 
kontakt – moje dane kontaktowe znajdują się w stopce maila.

Dziękuję i pozdrawiam,

-- 
   Michal H. Siemaszko
   Mobile: +48 668 566 023
   Email: [email-masked],
          [email-masked],
          [email-masked]
   WWW: http://ideas.into.software/
   GitHub: https://github.com/ideas-into-software/
   LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/mhsiemaszko/
   Twitter: https://twitter.com/IntoSoftware/

W dniu 14.02.2018 o 10:47, Michal Siemaszko pisze:
> Lek. med. Andrzej Gliwa
> Centrum Medyczne INTERMED
> ul. Rydlówka 44/LU6
> 30-363 Kraków
>
> Szanowny Panie,
>
> W sprawie skierowan na badania, ktore ok. 2 tygodnie temu byl Pan uprzejmy wypisac dla mnie.
>
> Przy konsultacji z lekarzem specjalista - radiologiem, medycyny nuklearnej - okazalo sie ze brakuje kilku waznych informacji; rowniez wyszla sprawa niezgodnych danych podanych w opisie zalaczonym do skierowania (m.in. data urodzenia).
>
> Podczas rozmowy z rejstracja CM Intermed w dniu wczorajszym zostalem poinformowany, ze do konca lutego jest Pan na urlopie i poinstruowany aby wyslac do Pana wiadomosc email, poniewaz z racji terminow badan juz wstepnie zarezerwowanych nie moge czekac 2 tygodnie czasu na uzupelnienie/poprawienie dokumentow przygotowanych przez Pana.
>
> Uprzejmie prosze o informacje, czy bedzie w stanie Pan zdalnie te dokumenty uzupelnic/poprawic, czy powinienem umowic sie na wizyte z innym specjalista w CM Intermed pod Pana nieobecnosc i ta osoba bedzie moga te czynnosci wykonac.
>
> Dziekuje za Pana pomoc.
>
> Pozdrawiam,