Subject: Wynajem @ Gierymskich 4/9 - sprawy do załatwienia
From: Michal Siemaszko <[email-masked]>
To: "AD-SYSTEM sp. z o.o." <[email-masked]>
Cc: Ryszard Grochot <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2019 14:53:31 +0100

Szanowni Państwo,

Od grudnia 2017 r. jest kilka spraw, które pozostają do załatwienia - o
większości wspominałem już przynajmniej 1-2 razy. Proszę w związku z tym
o ustosunkowanie się do następujących:

*1*) Drzwi do budynku -

 Drzwi nie domykają się - były już chyba naprawiane, jednak dalej ten
sam problem występuje; nie wiem czy to jest powodem dlaczego po budynku
błąkają się łepki w kapturach - wspominałem osobiście przy wizycie w
Państwa biurze o tym, że wielokrotnie dwóch wyrostków błąkało się po
budynku i kilkakrotnie dobijało do drzwi mojego mieszkania, szarpiąc za
klamkę, a pod moją nieobecność możliwe że majstrując z zamkiem, ponieważ
klamka i zamek w drzwiach do mieszkania nie działają poprawnie.

*2*) Drzwi do mieszkania -

 Skutkiem ww. klamka i zamek w drzwiach do mieszkania nie działają
poprawnie.

*3*) Piwnica -

 Wiem, że w listopadzie 2018 r. ozonowaliście Państwo piwnice; jednak do
tego czasu - i od tego czasu - nadmierna wilgotność w piwnicy dala się
we znaki i na części rzeczy które przechowuje w piwnicy widać pleśń,
cześć uległa uszkodzeniu. Nie wiem czy z wilgocią da się coś zrobić,
możliwe że jedynym wyjściem jest częstsze ozonowanie. Pozostawiając
rzeczy w piwnicy sugerowałem się tym, że jest sucha - sprzęt
elektroniczny ("serwerownia") przechowujecie Państwo w piwnicy, bylem
też zapewniany że w związku z tym jest wystarczająco sucho, jednak tak
nie jest.

*4*) Internet -

 Od listopada 2017 r. problem z internetem dalej występuje; albo jest
rozłączany kompletnie, albo przepustowość spada na tyle że nie da się
korzystać normalnie; skutkiem tego muszę się przełączać na modem LTE.
Nie wiem czy to wpływ wilgoci na sprzęt elektroniczny czy problemy
dostawcy, wiem natomiast, że o problemach z internetem wspominałem
również kilkakrotnie.

*5*) Ogrzewanie i ciepła woda -

 Od wtorku wieczór w zeszłym tygodniu (12 marca) przynajmniej 3-4 dni
pod rząd po godzinie 9-10tej wieczór nie było cieplej wody i ogrzewanie
nie działało; widziałem, że coś w ciepłowni było chyba robione, czy
zostało już naprawione nie wiem, ale ponieważ temperatura zewnętrzna
jest jeszcze niska brak ogrzewania pod wieczór jest dosyć mocno
odczuwalne, zwłaszcza że pracuje do późnych godzin wieczornych.

Pozdrawiam,

-- 
  Michal H. Siemaszko
  Mobile: +48 723 039 978
  Signal IM: +48668566023
  Email: [email-masked], 
         [email-masked]
  GPG fingerprint: A984AF850199E9B7BE04CEA2DF1EC11347635075
  GPG key: http://ideas.into.software/publickey.asc
  Skype: mhs7thraylabs
  WWW: http://ideas.into.software/
  LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/mhsiemaszko/