Subject: Re: Gierymskich - sprawy biezace
From: Ryszard Grochot - WP <[email-masked]>
To: Michal Siemaszko <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2018 08:29:53 +0100

Ad. 1 Jeśli chodzi o listonosza - to oczywiście przekażemy mu kod do 
drzwi wejściowych/domofonu tak jak ma to gość z Tauron co odczytuje 
liczniki. - Postaramy się dzisiaj ten temat załatwić.

Ad.2 - Jest to bardzo dziwny problem z internetem - jeśli by taka 
sytuacja wystąpiła (nie sądzę aby to był problem, że pomieszczenie jest 
nieogrzewane-jest tam zawsze plusowa temperatura i urządzenia same od 
siebie się grzeją a problem wtedy występowałby cały czas a nie 
chwilowo). Dostawcą internetu jest firma NET-BIS tel. 12-412-308-412; 
gsm. 732-506-506. Jeśli takie spowolnienie wystąpi, prosiłbym o kontakt 
w takiej chwili z dostawcą internetu i oni od razu sprawdzą co się 
dzieje i co może być powodem takiego spowolnienia.

Umowa jest na naszą firmę AD-System sp. z o.o. , NIP: 676-21-15-928, 
adres instalacji Gierymskich 4, prędkość łącza 300/30.

Ad.3 - jeśli chodzi o segregację, to faktycznie docelowo planujemy ją 
wprowadzić, ale to będzie w okolicach około marca/kwietnia jak zrobimy 
wiatę śmietnikową odpowiednio dużą na wszystkie 4 rodzaje surowców 
wtórnych i jak będzie zrobiona automatyczna brama wjazdowa.

Jeśli chodzi o pojemniki na ulicy Gierymskich, to jeśli są to dzwony, to 
są to ogólnodostępne pojemniki, a jeśli są to małe kosze takie jak przy 
naszej kamienicy, to lepiej nie podrzucać sąsiadom, bo może być to źle 
odebrane.

Pozdrawiam

Ryszard Grochot

W dniu 2018-01-18 o 17:46, Michal Siemaszko pisze:
> Witam Panie Ryszardzie,
>
> Odnosnie rolet - rozmawialismy przed swietami - informacje przesle za 
> kilka tygodni, na razie i tak jest chlodno wiec nie ma potrzeby, 
> dopiero na wiosne / lato zaczna byc potrzebne.
>
> Mam natomiast kilka pytan/prosb odnosnie spraw biezacych, tj.:
> *1*) _Dostep do skrzynek dla listonosza_ - z tego co zauwazylem, i 
> potwierdzilem z p. Michalikiem, listonosz obecnie nie ma chyba dostepu 
> do budynku; awizo ponoc ostatnio na ulicy lezalo, nie wiadomo jak z 
> przesylkami nieawizowanymi, prawdopodobnie sa zwracane; nie wiem jak 
> poprawnie w takiej sytuacji rozwiazac ten problem - tj. czy listonosz 
> powinien miec kod dostepu? w przeciwnym razie awiza beda dalej na 
> ulicy pozostawiane; mnie czesto nie ma na miejscu, przypuszczam ze 
> inni lokatorzy tez moga nie byc na miejscu zazwyczaj w godzinach kiedy 
> listy sa roznoszone;
>
> *2*) _Problemy z internetem_ - ostatnie kilka dni internet caly czas 
> przerywa, a gdy wlacza sie predkosc spada do ponizej 2 MB/s; nie wiem 
> czy ma to moze cos wspolnego z temperatura, tj. czy 
> piwnica/pomieszczenie gdzie switche sa jest ogrzewane, czy to problem 
> z dostawca, w kazdym razie to juz chyba 3 dzien gdy w ten sposob dziala;
>
> *3*) _Segregacja_ - wspominal Pan w listopadzie przy podpisywaniu 
> umowy, ze na razie nie ma odbioru smieci segregowanych z racji 
> niewielkiej ilosci lokatorow; chcialem dopytac czy cos sie zmienilo w 
> tym temacie, czy ew. mozna korzystac z tych 4 pojemnikow do 
> segregacji, ktore w polowie ulicy sa postawione - nie wiem czy 
> korzystanie z nich jest dla wszystkich mieszkancow ul. Gierymskich, a 
> nie chce "podrzucac" w ten sposob jesli tak nie jest;
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> --
>   Michal H. Siemaszko
>   7th Ray Labs LTD
>   Company no.: 9174013
>   Mobile: +48 723 039 978
>   Email: [email-masked],
>                [email-masked]
>   Skype: mhs7thraylabs
>   WWW: http://ideas.into.software/
>   LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/mhsiemaszko/